Volkkaripalsta

Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/2   [ 50 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12 Touko 2007, 18:27 
Miks tästä pitää vääntää kättä, speksit ovat selvät olleet jo keskustelun alkupuolelta? Sama ku väiteltäisiin kansien lämpöjen mittaamisesta ja vaikka sanoisit että pistäisit mielummin saunanlämpömittarin mittaamaan kansien lämpöä ku seki näyttää sillee about jotain ja sillä tosivelho näkee kaiken tarvittavan. Ei tajuu.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12 Touko 2007, 21:55 

Jaa, en mina tieda miksi joillakin on tarve jatkaa kuollutta keskustelua. Mina vastaan jos ja kun huudetaan/huudellaan. Lienee kohteliasta vastata jos oikein nimella kysellaan peraan.

Jan

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12 Touko 2007, 22:23 
Bugfuel kirjoitti:
olen kovastipaljon pahoillani jos olet kateellinen mun tiedoille ja taidoille. Ehka joskus paaset samaan jos yhta ahkeraan jaksat harrastaa. koita vaikka saada eka 10v tasyteen :)

jan

Kyselisin Butt..Bugfuelilta että mitä mahtaa tarkoittaa tuo "päästä samaan"? Eli miten siis näet itsesi ja taitosi vw-yhteisömme hierarkiassa? Olen varmasti väärässä, mutta mielestäni (ja muidenkin puheittesi perusteella) maalailet itsestäsi kuvaa suomalaisen vw-kommuunin sisäfileenä...Olethan sentään jopa hyviä kavereita Aircooled.Netin Johnin kanssa...puhumattakaan siitä että moottorisi kiertävät 10 000...

Käsittääkseni virke "päästä samaan" pitää sisällään viittauksen siihen, että on saavuttanut jotain edes jollain tasolla merkittävää. Kysyisinkin siksi että mitä nämä merkittävät asiat siis ovat? Ennenkuin alan tavoitella asemaasi ja tietotaitoasi (epäilemättä pitkä ja kivinen tie, jonka varrella suurin osa meistä heikoista ja kyvyttömistä katkeaa) haluaisin kernaasti tietää miten uskomattomia moottoreita/autoja kaltaisesi messias osaa rakentaa?

t. Kateellinen

PS. Muuten, pystyykö tasollasi oleva henkilö myös kävelemään vetten päällä?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12 Touko 2007, 23:00 

Valtteri, tuo lainaus oli suora vastaus Tomin harhaisiin ajatuksiin mun kyvyista:

"Sä oot Jan aina niin oikeessa. Ihanaa, että jaksat valistaa meitä vääräoppisia. "

Et ilmeisesti ole sarkasmista kuullut? Tai sitten et pysty keskittymaan niin paljoa luetun ymmartamiseen etta tekstinpatkat pysyisivat alkuperaisessa kontekstissaan.

Vetten paalla olen kavellyt useastikin, esim. pilkilla tai jaarata-ajoa harrastaessa.

Kivinen on polkuni ollut, myonnan avoimesti etta alkutaipaleella tein varmasti kaiken mahdollisen vaarin, ja maksoin siita myos. Mutta olivatpa sitten tehokkaita oppitunteja. Lisaksi olen kokeillut hullulta tuntuvia ideoita, kun moottoriaihioita ja osia on ollut nurkat piukassa eika ole "B" osille ollut muuta tarvetta. Poiskaan ei viitsinyt ehjaa osaa heittaa.
Lisaksi kun on ollut riittavan kauan mukana erilaisissa kilpa-autoiluympyroissa, niin niista vakisinkin oppii jotain. Sitten sekoitellaan eri lajeista loytyneita kikkoja keskenaan ja katotaan mita tapahtuu. Olen oppinut kasan huonojakin kikkoja.

Tallakin foorumilla on varmaan tusina tai ylikin porukkaa jotka ajelee mun koneilla, ikava kylla en vaan ole mitaan maailmoja mullistavia ihmekikkoja koskaan tehnyt asiakkaiden koneisiin, vain omissa olen kokeillut ja kaventanut marginaaleja turhankin pieniksi. Vrt. reikia kiertokankiin, en tieda mita hyotya siita oli pienen kevennyksen lisaksi, mutta kestaviksi ne osoittautuivat... aivan hullulta kuulostava ajatus, mutta JM kaytossa kestivat pari KAUTTA hienosti, ja sen jalkeen kadulla useamman kesan virikoneessa. Hauska testi, mutta en usko etta jaksan nahda vaivaa toiste. Lopulta yksi niista meni kuin menikin reian kohdalta poikki.

20 vuoden aktiiviharrastamisen aikana ehtii kokeilla ja oppia kaikenlaista, myos kantapaan kautta.

Taman enempaa mulla ei taida olla sanottavaa tahan aiheeseen. Jos omaa egoa viela kirvelee ja tekee mieli "haastaa suomen volkkarikommuunin sisafiletta verbaaliseen tietotaito-mitteloon", niin luulen etta tuhlaatte aikaanne. Alyjen taistoon en kay aseettomien ihmisten kanssa.

Laulakaatten ylistyslauluja ja kiittakaatte Herraa, etta olen poistunut suomen volkkarikommuunista ja taten luovuttanut sisavileella koristellun kruununi ja valtaistuimeni seuraavaa polj... hakijaa varten.

Jan

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12 Touko 2007, 23:17 
Hienoa, Jan! Tulihan se sieltä!

t. Aseeton

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 2/2   [ 50 viestiä ]
Mene sivulle Edellinen  1, 2

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin