Bugfuel kirjoitti:
olen kovastipaljon pahoillani jos olet kateellinen mun tiedoille ja taidoille. Ehka joskus paaset samaan jos yhta ahkeraan jaksat harrastaa. koita vaikka saada eka 10v tasyteen :)
jan
Kyselisin Butt..Bugfuelilta että mitä mahtaa tarkoittaa tuo "päästä samaan"? Eli miten siis näet itsesi ja taitosi vw-yhteisömme hierarkiassa? Olen varmasti väärässä, mutta mielestäni (ja muidenkin puheittesi perusteella) maalailet itsestäsi kuvaa suomalaisen vw-kommuunin sisäfileenä...Olethan sentään jopa hyviä kavereita Aircooled.Netin Johnin kanssa...puhumattakaan siitä että moottorisi kiertävät 10 000...
Käsittääkseni virke "päästä samaan" pitää sisällään viittauksen siihen, että on saavuttanut jotain edes jollain tasolla merkittävää. Kysyisinkin siksi että mitä nämä merkittävät asiat siis ovat? Ennenkuin alan tavoitella asemaasi ja tietotaitoasi (epäilemättä pitkä ja kivinen tie, jonka varrella suurin osa meistä heikoista ja kyvyttömistä katkeaa) haluaisin kernaasti tietää miten uskomattomia moottoreita/autoja kaltaisesi messias osaa rakentaa?
t. Kateellinen
PS. Muuten, pystyykö tasollasi oleva henkilö myös kävelemään vetten päällä?