Jump to content

Viikon bongaus


Recommended Posts

Guest Toni I

Eihän toi mikään paha ole. Eri vanteet, toinen väri ja alkuperäiset valot eteen niin johan olis paremman näköinen. Kunnon kasari peli.

Se on maku asia sano koira, kun muniansa nuoli ;-P

 

BTW: Merkki on GP Talon (myöhemmin Talon Sportcars) kuten Mika jo mainitsikin, korisarjaa valmistettu vuosina 79-92(n.150kpl)

Link to comment

Nuo olis helppo korjata, mutta mun mielestä lokinsiipiovet pilaa kylkilinjan ja siten koko auton. Olis oikeat ovet ja vaikka targapalat katossa, niin olis paljon parempi. Aika paljon tulee mieleen murtoluku fiiu.

 

t. Mika

Link to comment
Guest Toni I

Joskus olen nähnyt jonkun englantilaisen kuvan, missä siitä on otettu lokinsiipi ovet kokonaan pois. Ulkonäkö parani huomattavasti.

Oliko tämä bongas tehty ihan Tampereella?

Link to comment

Joo, Mansessa nääs. Eli keskiviikkona Mustalahden satamassa mobilistien kokoontumisessa. Harmi kun en ottanut kuvaa auton rakennuskertomuksesta. Projekti oli kait alkanut joskus vuosia vuosia sitten.

 

t. Mika

  • Like 1
Link to comment
Raumalle päin menossa? :-)

 

Kovasti tulee mieleen eräs harrastaja Rauman suunnilta joka puheli että kupla olisi ajelutettavassa kunnossa ..värikin täsmää ja ahdin tuo voimaa liikkumiseen

Link to comment
Älkääs yleistäkö, tiedän toisenkin transitmiehen..ja saattoi sekin olla jurrissa himoksella...mutta ei ole pelle !

 

 

Niin ja tämä transiittimies on myös tosivw mies ja oli torpissaki niin pehmeessä kunnossa että siinä tilassa olis heikot kuollu¨¨¨¨DD

Link to comment
  • 3 months later...

Joku tuli keskipäivän aikoihin Tampereella Kalevankankaalla vastaan sinisellä (luonnollisesti sinisellä) Teijolla. Meni sen verran vilkkaasti ohi, etten ehtinyt katsomaan tarkemmin, mutta näytti hiton siistiltä. Jotain puutavaraa oli kyydissä.

 

t. Mika

Link to comment
  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Ton Maatilatorin juniksen omistajan tiedän.

Junis taitaa olla kunnostettu Kuplapajalla ja omistaja itse pitää tuota Maatilatoria.

Kerran olen nähny hänet Kremiksessä, yli vuosi sitten, ilman junista.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...