Jump to content

Kuplan vetarien tunnistus.


Recommended Posts

Helpoin kohta tohon lienee jousilatan ja jarrukilven välissä olevan valumötikän mittaus.

 

65 autossa on lyhyt vetari, jos sitä ei oo vaihdettu jälkeenpäin.

 

Lisäksi jos jarrurumpu on 205x5 jaolla ja sileä, eikä 36mm mutterin ja rummun välissä ole prikkaa, on vetari lyhyt.

Link to comment
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Olipas hyvä, että on tämmönenkin topicci täällä, samaa miettisin just tänään että kuinka paljon on pitkien ja lyhkästen vetareitten ero. Mutta on mulla muutakin.. Kummallakin puolella -65 kuplassa renkaassa klappia ja koko suojaputki liikku sisään-ulos.. Olisko vika, että se muovinen kuppi laatikon puoleisessa päässä kulunut? Tai sitte mulla on se kansi ihan konkelo.. Kannen ja laatikon välissä mulla ei ole paperitiivisteitä, ainoastaan tiivisteliima eli sen perusteella vetarin suojaputkessa ei pitäisi olla yhtään klappia..

edit: näyttäis CB:ltä ainakin saavan uutena noita putkia ja semmoset sitten tilasin. http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1695

Link to comment
  • 3 weeks later...
Olipas hyvä, että on tämmönenkin topicci täällä, samaa miettisin just tänään että kuinka paljon on pitkien ja lyhkästen vetareitten ero. Mutta on mulla muutakin.. Kummallakin puolella -65 kuplassa renkaassa klappia ja koko suojaputki liikku sisään-ulos.. Olisko vika, että se muovinen kuppi laatikon puoleisessa päässä kulunut? Tai sitte mulla on se kansi ihan konkelo.. Kannen ja laatikon välissä mulla ei ole paperitiivisteitä, ainoastaan tiivisteliima eli sen perusteella vetarin suojaputkessa ei pitäisi olla yhtään klappia..

edit: näyttäis CB:ltä ainakin saavan uutena noita putkia ja semmoset sitten tilasin. http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1695

 

Ei siinä oikein muuta vaihtoehtoa taida olla kuin se valkonen ison posken ja suojaputken väliin tuleva osa että se on niin kulunut että ei enää toimi niinkuin pitäisi tai sitten tosiaan se kansi on jotenkin hakannut itsensä paskaksi niin että ei enää saa klapittomaksi. Mutta eiköhän tuolla uudella suojaputki sarjalla ja valkoisilla osilla klappaaminen lopu. Ja jos ei käytä noita kapeen akselin kamoja niin mulla vois olla käyttöä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...