Jump to content

MM-futis 2018


Recommended Posts

Jes, Ruutupaidat finaalliin Galliankukkoja vastaan.. Tämän pelin aikana mulle selvisi yksi asia.. Ruutupaidat lähtee minun suosikkina finaaliin.

Mutta kuten sanoin aikaisemmin molemmat suosikkini lähti laalaalaulukuoroon ennen finaalia eli nyt joutui pohtimaan ketä kannatellaan finaalissa.

Mukavampi katsoa ku on jotain mitä kannustaa, siksi hyvä että Ruutupaidat meni sinne finaaliin ja ihan anasaitusti vielä. Finaali Sadetanssijoiden ja Galliankukkojen välillä ois ollut yhtä turhan kanssa mulle..

Edited by Urbantoy
Link to comment

MIten on Saaren poikien sadetanssit onnistunut ennen peliä.. EI ainakaan tanssiaskeleet ole ihan kohdillaan alussa. Tintit taitaa näyttää kaapin paikan.. Sadetanssijat-Tintit 0-1, ihan mun suunnitelmian mukaan menee, peli on kyllä vasta alussa.. Seurataan peliä..

Link to comment

Tämä on selevä peli.. Tinteille kelpas paremmin pronatmitskut ku Sadetanssijoille ja esterikään ei antanut pisun valua niskaan että oisivat saaneet tanssiaskeleisiin vauhtia.. Sadetanssijat-Tintit 0-2, peli kyllä kesken vielä..

Hyvä että Tintit saa mitskun, vaikka onkin prona, henk.kohtaisesti oli killtävimmän mitallin suosikki, mutta Galliankukot oli erimieltä..

 

Link to comment

Noniin, tämäkin hupi lähenee loppuaan pikkuhiljaa, sekä kisat että monologi.. kaikki hyvä loppuu aikanaan.. :-)

 

Ruutupaidat tiukan paikan edessä. Saa nähdä miten pahasti Galliankukot

nokkii Ruutupaitoja.. 

Ei Ruutupaidat materiaaliin kaadu, mutta miten paineensietokyvyn kanssa. Kukoilla on kokemusta finaaleista.. mutta pehmenee se kokoneenkin pää tiukassa paikkassa.. kaikki muistaa pääkukko Zidanen pukkauksen vaikka palloa ei ollut lähimailla. Mutta pakko oli koittaa puskua, tunnetuin seurauksin..

Edited by Urbantoy
Link to comment

Justiinsa, Jos ei muuten olis hankalaa Ruutupaidoilla niin nostetaan vaikeuskerrointa ja pannaan omamaali..

No aikaa on vielä.. Nyt vaan on pelattava eikä kyttäillä vain vastaiskuja enää.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment

Parempi voitti, niinkuin yleensä aina. Hyvät kisat ja kaikki pelit katottu ja horistu tännekin.

Neljän vuoden päästä uudet kisat.. Suomi ei noissa pelaa, katotaan mahtuuko 2026 kisoihin ku laajenee 48 joukkueen kisoiksi..

Turhaa paisuttavat niitä..

 

Tämä monologi päättyy tältä osin tähän. Jos on kiinnostanut niin kiitos kiinnostuksesta, jos ei, hyvä että on löytynyt järkevämpää tekemistä ku lukea näitä horinoita.

Edited by Urbantoy
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...