Jump to content

Edd China häippäsee Wheeler Dealeristä


Recommended Posts

Miusta myös Car SOS:ssa näytetään aika paljon kuinka pitää tehdä. Mut eihän 42 minuuttiin täysentisöintiä saa mahtumaan, kun pitäähän viihdeohjelmassa olla mukana käsikirjotettua draamaakin. WD:ssä ja Car SOS tämä häiritsee minua vähiten. Pahimpia taasen on Supercar Megabuild ja umpi surkea Rod's n' Wheels. Eddiä tulee kyllä ikävä. Result!

Edited by -tipi-
Link to comment

Wheeler dealerssissakin menty mielestäni lähiaikoina enemmän sellaisten työmenetelmien esittelyyn mihin tavallisen tallaajan ei ole mahdolista päästä käsiksi. Tietenkin on hyvä tietää myös sekin että millaisia työtä helpottavia laitteita on saatavilla että voisi mahdollisesti sellaista kysellä jostain firmasta.

 

Mutta harmi on se että Edd oli volkkari fani ja aikamonta erilaista ilmajäähyä on sarjan tuotantona tullut ulos.

 

Ja eiköhän kohta Edd siirry tekemään jotain omaa autosarjaa jollekkin formaatille.

Link to comment

Ketä nykyään kiinnostaa se iän ikuinen paskassa ja öljyssä rypeminen jota jo vaari aikoinaan harrasti, paljon kiinnostavampaa on puhua letkeitä pehmeitä ja tehdä sillä rahaa. Sileä tonnin seteli on paljon mielenkiintoisempi kuin leikannu kampiakseli.

Link to comment

Ketä nykyään kiinnostaa se iän ikuinen paskassa ja öljyssä rypeminen jota jo vaari aikoinaan harrasti, paljon kiinnostavampaa on puhua letkeitä pehmeitä ja tehdä sillä rahaa. Sileä tonnin seteli on paljon mielenkiintoisempi kuin leikannu kampiakseli.

Heh! Kalusto myyntiin ja tonneja nippuun vaan. Pitkälti näin oon jo itse toiminut.

Tietty jos ei oo enää niin tonnitkin jää näkemättä..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...