Jump to content

Onko kokemuksia Poradur maaleista?


Recommended Posts

Oon maalannu myös poradur maaleilla. Töissä käytetään pää asiassa Dupontin kamoja,myös jotain Deberin lakkoja ja poradurin Epoksia.

 

Poradurin tuotteista oon käyttäny,pohja epoksia ja teollisuus mustaa alustan osien ja sisä osien maalauksessa. Viimeksi tänään vedettiin historic Barracudan konehuone ja luukkujen sisä puolet mustaks, kuivuu tosi nopeesti ja peittää hyvin. Ruiskukitti ja hiomaväri myös asiallista kamaa,kuivuu nopeesti ja on tosi helppo hioo!! Kannatta kokeilla!

Link to comment

Poradurin tuotteista oon käyttäny,pohja epoksia ja teollisuus mustaa alustan osien ja sisä osien maalauksessa. Viimeksi tänään vedettiin historic Barracudan konehuone ja luukkujen sisä puolet mustaks, kuivuu tosi nopeesti ja peittää hyvin.

 

Eli onko tämä samaa mitä olet käyttänyt?

 

-nopeasti kuivuva,pysyvästi elastinen poradur teollisuusmaali.alk.15e.kg. tod.hyvä esim. auton alustoissa,rungoissa,akseleissa.maali kuivuu jopa miinus asteissa,samoin kuin poradur pohjamaalit.

 

Kuulostaa ainakin kätevältä.

Link to comment

Olen käyttänyt ja voin suositella.

Peittää hyvin ja kuivuu nopeasti.

Verrattuna esim. Sikkenssiin, jolla maalasin ennen, Poradur on erittäin helppo hallita. Näkee helposti milloin peitto on riittävä ja milloin alkaa kiiltämään.

 

 

Mika

Link to comment
Guest Mika Raussi

Onks kellään kokemusta sekä Glasurit, että Poradur maalaista. Toi Galsurit kun tuntuu jotenkin tahmeelta ja semmonen ajatus on ollu, että josko sitä kokeilis jotain toista merkkiä pick-uppiin sitte aikanaan.

Link to comment

Siis ruiskukittiä,hiomaväriä,pohjaepoxia ruisku ja spray juttua,teollisuus mustaa ja Poradur kittejä oon käyttäny, kaikki toimii! pintavärejä otan ku sopiva kokeilu uhri löytyy.

Samasta paikasta ku Poradur maalit saa myös Smirdex hiomapaperit. Täysin esim.3M:ää vastaavaa/parempaa tavaraa ja huomattavasti harraste ystävällisempään hintaan.

 

t.euroopanhuonoinautomaalari

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...